Veni, vidi…Bucharest Music Film Festival

Bucharest Music Film FestivalPentru al cincilea an consecutiv, Primaria Municipiului Bucuresti a organizat prin ArCub festivalul care imbina an de an remarcabile spectacole lirice filmate si concerte de muzica clasica: Bucharest Music Film Festival.

Timp de noua zile Piata „George Enescu” (in fata Ateneului) a fost transformata dintr-o parcare aglomerata intr-un parc musical, o „gradina” in toate sensurile poetice, cu flori si oameni deosebiti, dornici de cultura si muzica de calitate, avizi de relaxare si evadarea din galagia orasului. Anul acesta, festivalul s-a tinut intre 12 si 20 iunie, perioada in care au (in)cantat recitalurile live sustinute de Orchestra „Simfonia Bucuresti”, Orchestra de camera „Philharmonia”, „Traffic Strings” s.a.. In ultima zi, Big Band-ul Radio, dirijat de Ionel Tudor, a sustinut un concert extraordinar ce a inclus si participarea  unor solişti de renume precum: Paula Seling, Marcel Pavel, Luminiţa Anghel, Mihai Georgescu, Bodo, Aurelian Temişan, Ionuţ Ungureanu, Monica Anghel, Tony Tomas, Jorge.

Printre melodiile ce au rasunat in aceasta seara, au fost si cateva preferate ale subsemnatei – „Eminescu”  si „Insieme – Unite, Unite, Europe!” (interpretate de Mita- Mihai Georgescu), „Aproape de cer” (compusa de Ionel si Andrei Tudor si interpretata de Ionut Ungureanu), „Dau viata mea pentr-o iubire” si „Abrazame” (cunoscuta melodie a lui  Alejandro Fernandez, interpretata astazi absolut impecabil de Monica Anghel) si piesa absoluta de cantat impreuna cu si in fata unui public simtit „Cerul”, cantata, desigur, de Bodo.

Paula Seling si Ovi au inchis seara cu melodia ce a participat anul acesta la Eurovision, in aplauzele mai mult decat generoase ale publicului. Aceste piese minunate, cantate cu sentiment si cu acompaniamentul artistilor din Big Band-ul Radio e imposibil sa nu fi transpus auditoriul intr-o alta lume.

A fost frumos, mai mult decat binevenit si cu siguranta este un eveniment care merita un public mult mai mare si mai divers decat cel care a fost prezent anul acesta.

Pentru detalii si poze accesati arcub.ro

In final, nu ma pot abtine sa nu-mi las propriul public sa fie atins de piesa pe ale carei acorduri vocea-i la unison suna atat de magistral:

Proconsul – Cerul

Pasii mei s-au ascuns in umbra ta
Nu ne-am mai vazut de mult
In urma lor a ramas glasul pe care
Uneori il mai ascult
Te-am visat in oglinda cum zambeai
Cu chipul tau curat
Lumea s-a schimat de cand ne-am despartit
Si mi-e greu, mi-e tare greu sa uit de tine.

Refren:
Daca cerul ar putea sa te-aduca in viata mea
As culege in palma o stea sa te am pe tine
Am sa-ti spun cand ai sa vii vorbe pe care le stii
Ti le-am spus si cred ca vrei sa le-asculti din nou.

Lumea mea s-a inchis in clipa in care
M-ai sarutat de ramas-bun
Ma intreb, pedepsit sa fiu eu oare
Sa nu te mai vad acum
Am trecut peste tot ce mi-a fost drag
Dar atunci nu m-am gandit
Lumea s-a schimat de cand ne-am despartit
Si mi-e greu, mi-e tare greu sa uit de tine.

Refren:..

Acum cand noapte vine te vreau iar langa mïne
Parfumul tau pe perna ma rascoleste.

Lasă un răspuns

