Icy, ice…Magnumize

In aceasta seara am mers si eu in locul despre care se vorbeste foarte mult de o saptamana si ceva incoace, un adevarat Paradis al dulciurilor, al ciocolatei, al senzatiilor.

Lasand la o parte faptul ca am avut parte si aici de peripetii „a la romani”, totul a fost excelent! Dar sa va povestesc „Of!”-ul meu: am ajuns la ora 18.00 si una dintre domnisoarele de la intrare ne-a spus sa revenim peste 40 de minute cand se mai elibereaza pt ca asteapta un grup mare de oameni. Cand am revenit, era sa facem cale intoarsa pentru ca o alta domnisoara, mai intepata, stia ca in seara asta trebuia sa vina cateva persoane de la anumite firme si ne-a anuntat ca nu au mese pentru noi. Atunci ne-am luat si noi „intepatorul” din dotare (eram totusi trei fete cucuiete) si i-am zis mandrei domnisoare ce ni se spusese anterior si ca de unde pana unde acum nu ne mai poate primi. Intamplator, apare in peisaj si sefa, ne vede postati la intrare suparati si da ordin de intrare.

Sa vedeti ce dragute au devenit apoi mandrele…Oricum, in afara acestui moment mai neplacut, totul a fost perfect. Personal dragut, iar oamenii care au intrat cu noi odata (mai erau doua doamne la intrare si inca un nene pe care il auzeam vorbind in intuneric) au fost la fel de placuti si deschisi la vorba ca si noi.stanca magnum

Intre chicoleti, zgomote de lingurita si exclamatii la gustul fin al ciocolatei cu alune si fructe (afine se presupune a fi fost) am savurat o iesire in oras cel putin interesanta si delicioasa.

Lasă un comentariu