Intoleranta, nesimtire sau ignoranta?

Sincer, cred ca este vorba de toate trei si chiar mai multe. Dar sa va ajut putin printr-un fel de introducere captatio benevolentia.

Saptamana trecuta am fost mai multe persoane mici, pitici si oameni mari, babani sa petrecem sfarsitul de saptamana la aer curat, de munte s.a.m.d.. Cum cea mai convenabila oferta era sa mergem in camping la Slanic Moldova, acolo ne-am dus.  Ajunsi in orasel, cativa au luat masina pana in camping (la casute, sus) si altii, mai voinici si nestiutori de cat aveau de mers, au ales sa traverseze padurea la pas. Frumos tare, aerul de munte ajuta mult si la pofta de mancare si la intarirea plamanilor la asa drum.

Oricum, sa revin. Acea plimbare ne-a dezvaluit o prima si mai putin bagata in seama avertizare incalcata desigur.

Ce mi s-a parut culmea culmilor e chiar nenea ala care si-a legat cortul exact de panoul pe care scria mare „CAMPAREA INTERZISA”.

Deja nu mai pot scrie mult ca ma enervez iar pe nepasarea aceasta a unora si, din pacate, multi!

A doua zi, Sambata, o luam la pas in continuarea drumului prin padure, in celalalt sens, adica. Ne-am dus noi frumos prin padure, am pozat flori, am admirat brazii, ne-am speriat de cainii de la o stana etc., patanii frumoase despre care o sa vorbesc intr-un alt articol. La intoarcere, pe partea dreapta a soselei, un maldar de deseuri, PET-uri, doze de aluminiu si altele gramada, ardeau…cum Doamne iarta-ma sa crezi ca vor arde asemenea deseuri??!?!?!! Vizavi, dar putin mai in urma, un nene intr-o masina de pompieri „supraveghea” focul (se scarpina si se gandea la ce mama naibii cauta el acolo cand poate sa frece menta la umbra si racoare).

In orice caz, focul si mirosul greu de fum se simtea si se vedea si cu o seara inainte, cand am ajuns, dar atunci am presupus ca face cineva un gratar mai consistent…Asadar, pentru cine vrea si dovezi:

Nota: cand am ajuns in Bacau, una dintre doamnele cu care am fost si care lucreaza la Agenţia Locala pentru Protecţia Mediului a si sunat la presa si la serviciu pentru a anunta fapta. Ghiciti ce: nu s-a putut prezenta nicio echipa in zona imediat, „dar vor avea in vedere”.

Deci, gata, iar mi s-a ridicat parul pe spate de suparare. Va las sa va lamuriti voi in ce lume, dar, mai ales, in ce tara traim!

Lasă un răspuns

